Breaking News

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μετά τα εγκαίνια στους… μουσαμάδες! Δίνουν 400.000 για να τους διαφημίσουν


Ένα μήνα μετά τα εγκαίνια της… μη λειτουργίας του σταθμού «Σιντριβάνι» του Μετρό Θεσσαλονίκης, από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα και για την… διαφημιστική του προβολή.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε σχέδιο για την επικοινωνιακή προβολή του έργου, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.


Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020. και σύμφωνα με την απόφαση, θα διατεθούν 290.000 ευρώ…

Τι και αν δεν υπάρχει ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σε λειτουργία…των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν!








Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.