Πού θα πάω φέτος διακοπές; Πότε θα προλάβω να κλείσω εισιτήρια και δωμάτιο; Μήπως δεν βρούμε εκεί; Θα έχει κόσμο ή θα είμαστε μόνοι μας; Πώς θα συντονιστούμε τόσο μεγάλη παρέα;
Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, όταν πλησιάζουμε προς το καλοκαιράκι, οι παραπάνω ερωτήσεις απευθύνονται στον εαυτό μας και τους φίλους μας με ρυθμό πολυβόλου.
Ευτυχώς, πλέον, τα πράγματα δεν είναι και τόσο δύσκολα και οι καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να μετατραπούν σε μια αξέχαστη εμπειρία με ελάχιστο άγχος.
Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση συμβάλλει και η online πλατφόρμα κρατήσεων 18-24 Travel, όπου θα βρείτε πακέτα διακοπών -αεροπορικά, ακτοπλοϊκά, οδικά ή συνδυασμό αυτών- για την Ελλάδα και το εξωτερικό, με τον πιο εύκολο τρόπο και στις πιο συμφέρουσες τιμές!
Ο κ. Γιώργος Καρανάσιος, CEO του 18-24 Travel μιλά στο Reader.gr για την ιστορία της εταιρείας, τα σχέδια για το μέλλον και τις προτιμήσεις των Ελλήνων τουριστών.
18-24. Πώς καταλήξατε στο συγκεκριμένο όνομα;
Πριν από αρκετά χρόνια και όταν η έννοια των «δυναμικών κοινών» δεν υπήρχε στη διαφημιστική αγορά, αφού τότε ψάχναν τα «δυνατά πορτοφόλια» (εποχές παλιού ΠΑΣΟΚ και περίοδος «αποβλαχοποίησης» των Ελλήνων), είδαμε πως το ηλικιακό αυτό γκρουπ, έχει μια ιδιαίτερη οικονομική δύναμη αφού κάνει αυτό που θέλει με τα λεφτά των άλλων. Κανείς δεν έδινε σημασία στους «φοιτητές» και τα πιτσιρίκια. Ήταν μια καλή βάση για να χτίσουμε. Σκέφτηκα πως όσο μεγαλώνουν, αν τους παρέχεις αυτό που θέλουν, θα εξακολουθούν να σε αγαπάνε. Και όσοι έρχονται από πίσω, βρίσκουν έτοιμα κάποια πράγματα. Επειδή εκείνη την εποχή υπήρχαν και άλλες δραστηριότητες του 18-24 (ενα free press περιοδικό, events κ.λπ) το όνομα μας έβαλε εύκολα στη διαφημιστική αγορά και το κοινό μας ταυτίστηκε μαζί του. Τώρα, όλοι προσπαθούν να «ζήσουν» από αυτό το κοινό.
Πείτε μας με λίγα λόγια για το 18-24. Γιατί να απευθυνθεί κάποιος εκεί; Ποιο είναι το δυνατό του σημείο;
Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Τουριστικό γραφείο λεγόμαστε, γιατί στην Ελλάδα πρέπει να έχεις μια επαγγελματική ταμπέλα, χάριν όλων των δημοσίων υπηρεσιών. Δεν θα δεις ποτέ ενα ισόγειο γραφείο με αφίσες στα τζάμια ή σαλονάκι για να καθονται οι πελάτες και να πίνουν τον καφέ τους. Δεν θα βρεις έντυπο υλικο. Πριν καιρό, ήρθε για εναν τυπικό έλεγχο η τουριστική αστυνομία και ζήτησε και έναν «κατάλογο». Του έδωσα ενα tablet και του είπα οτι αν ειναι αναγκαιο, στο πλαίσιο του ελέγχου, μπορεί να το κρατησει. Περιέχει περίπου 70 εκατομμυρια συνδυασμούς πακέτων διακοπών... Καταλαβαίνετε τι γέλιο έπεσε..
Αυτο που είμαστε, είναι μια ηλετκρονική πλατφόρμα αναζήτησης ολοκληρωμένων πακέτων διακοπών. Υπάρχουν sites που μπορείς να κλεισεις εισιτήρια, άλλα που μπορείς να κλείσεις ξενοδοχείο κ.λπ. Είμαστε το μοναδικό site που σου δίνει τη δυνατότητα να δεις ολοκληρωμένο το πακέτο που θέλεις και να συγκρίνεις τιμές, χωρίς να κάνεις προσθέσεις, να ψάχνεις διαθεσιμότητες κ.λπ. Βρίσκεις αυτό που θες να κάνεις σαν μια ολοκληρωμένη υπηρεσία. Αυτό είναι και το δυνατό μας σημείο, καθώς είναι η μαναδική πλατφόρμα που κάνει κάτι τέτοιο.
Το δυνατό μας «εμπορικό» σημείο είναι αυτό, αλλά η πηγή είναι άλλη. Στην επιχείρηση, έχουμε αυτή τη στιγμή 7 developers. Άρα, το δυνατο μας σημείο είναι ότι παράγουμε τεχνολογία, που χρησιμοποιείται για να παράξει τουριστικό προιον. Και έχουμε δρόμο ακόμα.
Πόσους προορισμούς μπορεί να επισκεφτεί κάποιος με τo 18-24 και πόσο εύκολο είναι να κάνει online την κράτησή του;
Οι προορισμοί σε Ελλάδα κι εξωτερικό εχουν ξεπεράσει τους 100! Μιλάμε για πάνω απο 4.000 ξενοδοχεία -σχεδόν τα μισά με απευθείας συμβόλαιο, ωστε να έχουμε τις καλύτερες τιμές. Στη βάση μας υπάρχουν επίσης όλες οι ελληνικές αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, ενω «τραβάμε» τιμές σε πραγματικό χρόνο απο τις μισες περιπου εταιρείες που πετάνε στην Ευρώπη.
Οι αριθμοί συνεχώς μεγαλώνουν, με αυξανόμενο ρυθμό. Ήδη προσθέσαμε σαν προορισμους στο εξωτερικο το Ντουμπάι και το Μαρόκο. Μέχρι τα τέλη του 18, υπολογίζουμε 20 νέους προορισμούς στην Ευρώπη, επέκταση στην Ασία και την Αμερική. Αν και η ελληνική αγορά που απευθύνεται η πλατφόρμα αυτή τη στιγμή είναι μικρή, ουσιαστικά αποτελεί το test drive για κατι μεγαλύτερο που ετοιμάζουμε.
Σχετικά με τον τρόπο που μπορείς να κάνεις κράτηση, ειναι πανεύκολο. Επιλέγεις αφετηρία, προορισμό, ημερομηνία αναχώρησης και πόσο θέλεις να μείνεις. Τέλος, όλα τα αποτελέσματα είναι μπροστά στην οθόνη σου.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το καλοκαίρι, που όπως όλα δείχνουν ο ελληνικός τουρισμός θα σημειώσει νέο ρεκόρ;
Ασχολούμαστε με τον εσωτερικό και τον εξερχόμενο τουρισμό. Πελάτης μας είναι ο Έλληνας. Το ρεκορ που παει να γίνει, βοηθά τη χώρα γενικότερα, αλλά σε πρώτη φάση, εμείς μάλλον δεν συμμετέχουμε σε κάτι τέτοιο. Έχουμε διαφορετικό αντικείμενο.
Όταν υλοποιήσουμε τα επόμενα σχέδιά μας, θα είναι και αυτό κάτι που θα μας αφορά και μάλιστα πολύ. Για την ώρα, στόχος μας είναι να αυξήσουμε τις συνεργασίες μας με καταλύματα σε όλη την επικράτεια και σιγά σιγά η πλατφόρμα μας να περιέχει τα πάντα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία σας, ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί εσωτερικού και εξωτερικού για τους Έλληνες;
Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει με τα κλασσικά παραδείγματα, πχ. Κρήτη, Ρόδο Σαντορίνη κ.λπ. Σημασία δεν εχει μονο ο αριθμός των επισκεπτων ή η ζήτηση, αλλα και ο ρυθμός αύξησης. Εντύπωση μας κάνει φέτος η Νάξος και η Σύρος. Έντονα ανοδική πορεία, μεγάλος ρυθμός αύξησης της ζήτησης. Τα επόμενα χρόνια, τα δυο συγκεκριμένα νησιά θα δυναμώσουν πολύ. Το ίδιο και η Σκόπελος που φέτος δείχνει να υπερτερεί της Σκιάθου.
Στο εξωτερικό, αυτό που γίνεται τη χειμερινή περίοδο με το Μπάνσκο δεν έχει σύγκριση. Η Ρώμη είναι κλασσικός προορισμός και πολύ οικονομική, με συνεπεια να αποτελεί την πρώτη επιλογή του Έλληνα για ενα μικρό city break.
Ποια είναι τα επόμενα βήματα της εταιρείας;
Ανάπτυξη. Ειναι μονόδρομος. Η πορεία κάθε επιχείρησης είναι σαν το ποδήλατο, αν σταματήσεις, πέφτεις.
Από το Σεπτέμβη ετοιμάζουμε τη νέα μας πλατφόρμα. Τεχνολογίες αιχμής, ό,τι τελευταίο και δοκιμασμένο κυκλοφορεί στο εξωτερικό, servers να αντεχουν... τράπεζες και ένα User Interface βασισμένο σε ό,τι καλύτερο υπάρχει απο μέλετες για user experience ειδικά σε mobile περιβαλλον. Θα βγει στον αέρα το φθινόπωρο και θα έχει απειρες δυνατότητες. Είναι το εργαλείο που θα μας μεγαλώσει και θα μας εδραιώσει και στο εξωτερικό, αφού θα υποστηρίζει έξι γλωσσες. Ουσιαστικά, θα μπορούμε να πουλάμε τα πάντα, απο οπουδήποτε προς.. παντού. Παράλληλα, ο χρήστης της νέας πλατφόρμας θα μπορεί οχι μόνο να επιλέξει πακέτα, αλλά να φτιάξει ακριβώς αυτό που θέλει, στο εύρος τιμής που θέλει. Πρόκειται για κατι που δεν υπάρχει πουθενά αυτή τη στιγμή και θα λύσει τα χέρια πέραν όσων ταξιδεύουν για διακοπές και σε επαγγελματίες ή εταιρείες που απασχολούν προσωπικό για να κάνει αυτή τη δουλειά. Είμαστε σε προχωρημένο στάδια, έχουμε λύσει τα περισσότερα ζητήματα κι ελπίζουμε η ολοκλήρωση και τα test να έχουν τελειώσει πριν βγει το καλοκαίρι.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Website: www.18-24.gr
Facebook: Club 18-24
Instagram: 1824travel
Youtube: 18-24 Travel
Google+: 18-24 Travel
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.