Ο αριθμός του Πεπρωμένου ή του Μονοπατιού της ζωής δηλώνει συνοπτικά όλα αυτά που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά μας στη ζωή, τις συνθήκες και τα άτομα που θα συναντήσουμε και δίνει μια συνοπτική εικόνα του ποιοι είμαστε και με τι θα ασχοληθούμε σε αυτή τη ζωή. Ο αριθμός του μονοπατιού αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς στη ζωή μας και είναι το βασικό μας ‘μάθημα’.
Δείχνει τις ευκαιρίες που έχουμε ώστε να μάθουμε τα επιμέρους μαθήματα που έχουμε έρθει για να μάθουμε και φωτογραφίζει ‘πρόσωπα και καταστάσεις’ που θα συναντήσουμε.
Δείχνει επαγγελματική κατεύθυνση.
Όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός τόσο πιο ‘απλό’ είναι το μάθημα. Όσο μεγαλώνουν οι αριθμοί τόσο περισσότερο σύνθετη γίνεται η ζωή μας.
Τα μονοπάτια από το 1 μέχρι το 6 έχουν ως θέμα τους βασικές έννοιες ενώ από το 7 μέχρι το 9 τα μαθήματα είναι γύρω από πολυσύνθετα θέματα.
Το 11 και το 22 ως μονοπάτια είναι τα πλέον δυσκολότερα…
Η Ψυχή αποφασίζει το μονοπάτι της σε κάθε ενσάρκωση για το μάθημα που της είναι χρήσιμο. Τα μαθήματα δε διδάσκονται με τη σειρά.
Ο αριθμός του μονοπατιού δεν αλλάζει. Η αποδοχή του μονοπατιού οδηγεί στην πλήρη ανάπτυξη μας και στην παραγωγική μας εξέλιξη.
Υπολογισμός αριθμού
Ο αριθμός του πεπρωμένου είναι ο μονοψήφιος αριθμός στον οποίο καταλήγουμε όταν αθροίσουμε τους αριθμούς της ημερομηνίας γέννησης. Πρώτα ανάγουμε σε μονοψήφιο αριθμό κάθε αριθμό της ημερομηνίας ξεχωριστά (ημέρα-μήνα-έτος) και μετά προσθέτουμε τους αριθμούς αυτούς για να βρούμε τον αριθμό του πεπρωμένου. Αν το άθροισμα είναι κύριος αριθμός (11-22-33) τότε κρατάμε αυτόν τον αριθμό και δεν τον ανάγουμε σε μονοψήφιο.
Παραδείγματα υπολογισμού
Στο πρώτο παράδειγμα, αν προσθέταμε 1+8+4+1+9+7+1 θα καταλήγαμε στον αριθμό 31(4) και έτσι θα χανόταν ο αριθμός 22 που είναι κύριος αριθμός. Αντίστοιχα, στο τελευταίο παράδειγμα, αν προσθέταμε 1+2+3+1+9+4+0 θα καταλήγαμε στον αριθμό 20 (2) που θα ήταν πάλι λάθος γιατί θα χανόταν ο κύριος αριθμός 11.
Αριθμός Μονοπατιού (συνοπτικά)
Η ενέργεια κάθε αριθμού στη θέση του αριθμού μονοπατιού προβάλει συγκεκριμένα θέματα στη ζωή του κάθε ανθρώπου που αποτελούν το βασικό μάθημα που πρέπει να αφομοιώσει το άτομο. Αν το άτομο εκφράζει θετικά αυτά τα χαρακτηριστικά, αυτό θα φαίνεται.
Αν τα χαρακτηριστικά απουσιάζουν ή δεν εκφράζονται ούτε καν παραπλεύρως τότε υπάρχει αρνητικότητα αριθμητικού φορτίου (σημεία δηλαδή που πρέπει να προσεχθούν και να έρθουν σε ισορροπία).
Η αρνητική έκφραση του μονοπατιού σημαίνει ή την υπερβολή στο μάθημα και έτσι να έχουμε ένα μη δημιουργικό αποτέλεσμα ή την άρνηση του μαθήματος με αποτέλεσμα το άτομο να βαδίζει σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του μονοπατιού του.
Πηγή: astropedia
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.