Μια πρόσφατα ανακαλυφθείσα σκάλισμα στο δυτικό Ιράν θα μπορούσε να συνδεθεί με τον Μιθραϊσμό, μια προϊστορική θρησκεία εμπνευσμένη από ιρανική λατρεία του Ζωροαστρικού θεού Μίθρα.
Μερικοί ιρανοί αρχαιολόγοι προτείνουν ότι η σκάλισμα δημιουργήθηκε από έναν οπαδό του Μιθραϊσμού, καθώς απεικονίζει μια απλή απεικόνιση ενός ανθρώπου με το δεξί χέρι του και ένα αντικείμενο στο χέρι του. Αλλά, οι ειδικοί λένε ότι χρειάζεται πολύ περισσότερη μελέτη για να γίνει το πετρογλυφικό
Το πετρογλυφικό βρέθηκε στη δυτική επαρχία Kermanshah σε μια βουνοπλαγιά κοντά στο Taq-e Bostan, ένα αρχαιολογικό συγκρότημα, που αποτελείται από μια σειρά από ιδιότητες από προϊστορικές έως ιστορικές περιόδους, όπως η επιβολή αναγλύφων Sassanid-era, Morad-Hassel Tepe, το χωριό, ένα νεκροταφείο Parthian και ένα θησαυροφυλάκιο Sassanid.
Βρέθηκε πριν από την άνοιξη, μέσα σε μια θέση που μετρά περίπου δύο μέτρα κατά δύο μέτρα, σκαλισμένη περίπου 50 εκατοστά βαθιά μέσα στο βουνό, δήλωσε ο αρχαιολόγος Keyvan Moumivand στο IRNA την Τρίτη.
Εν τω μεταξύ, ένας τοπικός υπάλληλος του τουρισμού δήλωσε ότι διάφοροι αρχαιολόγοι και ομάδες εμπειρογνωμόνων πρέπει να διεξάγουν έρευνες σχετικά με τη σκαλιστική βράχο για να προσδιορίσουν την προέλευσή τους και να διατυπώσουν οριστικό σχόλιο γι 'αυτό.
Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι η ύπαρξη μερικών συμβόλων του Μιθραϊσμού σε τμήματα της ιστορικής ζώνης, συμπεριλαμβανομένου ενός κοντά στο ανάγλυφο του Ardashir II, ενισχύει την πιθανότητα ότι το πετρογλυφείο συνδέεται με τον Μιθραϊσμό, ανέφερε η IRNA
Ο Μιθραϊσμός ήταν η λατρεία της Μίθρας, ενός ιρανικού θεού του ήλιου, της δικαιοσύνης, της σύμβασης και του πολέμου στο προ-Ζωροαστριανό Ιράν. Γνωστή ως Μίθρας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία κατά τον 2ο και 3ο αιώνα μ.Χ., αυτή η θεότητα, σύμφωνα με την Εγκυκλοπαίδεια Britannica, τιμήθηκε ως προστάτης της πίστης στον αυτοκράτορα. Μετά την αποδοχή του Χριστιανισμού από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο στις αρχές του 4ου αιώνα, ο Μιθραϊσμός γρήγορα μειώθηκε.
Το Taq-e Bostan είναι γνωστό για τα ανάγλυφα του Sasanid (3ος έως 7ος αι. Μ.Χ.). Τα γλυπτά, μερικά από τα ωραιότερα και καλύτερα διατηρημένα παραδείγματα της περσικής γλυπτικής κάτω από τους Sasanians, περιλαμβάνουν παραστάσεις των επενδύσεων του Ardashir II (βασιλεύει το 379-383 CE) και του Shapur III (383-388) σπηλιά σκαλισμένη με τη μορφή ενός Ιουάν (τριών όψεων, βαρέλι-θολωτή αίθουσα, ανοιχτή στο ένα άκρο).
Πηγή: Tehran Times
Η νέα σκάλισμα βράχων στην ανατολική πλευρά της Αψίδας του Kermanshah και η ανάντη της πηγής αυτής της ιστορικής περιοχής έχουν εντοπιστεί από αρχαιολόγους [Credit: IRNA] |
Το πετρογλυφικό βρέθηκε στη δυτική επαρχία Kermanshah σε μια βουνοπλαγιά κοντά στο Taq-e Bostan, ένα αρχαιολογικό συγκρότημα, που αποτελείται από μια σειρά από ιδιότητες από προϊστορικές έως ιστορικές περιόδους, όπως η επιβολή αναγλύφων Sassanid-era, Morad-Hassel Tepe, το χωριό, ένα νεκροταφείο Parthian και ένα θησαυροφυλάκιο Sassanid.
Η εσοχή όπου βρίσκεται η πέτρινη σκάλισμα [Credit: IRNA] |
Εν τω μεταξύ, ένας τοπικός υπάλληλος του τουρισμού δήλωσε ότι διάφοροι αρχαιολόγοι και ομάδες εμπειρογνωμόνων πρέπει να διεξάγουν έρευνες σχετικά με τη σκαλιστική βράχο για να προσδιορίσουν την προέλευσή τους και να διατυπώσουν οριστικό σχόλιο γι 'αυτό.
Πέτρινες σκάλες δίπλα στην πρόσφατα ανακαλυφθείσα πέτρινη σκάλισμα [Credit: IRNA] |
Ο Μιθραϊσμός ήταν η λατρεία της Μίθρας, ενός ιρανικού θεού του ήλιου, της δικαιοσύνης, της σύμβασης και του πολέμου στο προ-Ζωροαστριανό Ιράν. Γνωστή ως Μίθρας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία κατά τον 2ο και 3ο αιώνα μ.Χ., αυτή η θεότητα, σύμφωνα με την Εγκυκλοπαίδεια Britannica, τιμήθηκε ως προστάτης της πίστης στον αυτοκράτορα. Μετά την αποδοχή του Χριστιανισμού από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο στις αρχές του 4ου αιώνα, ο Μιθραϊσμός γρήγορα μειώθηκε.
Άποψη του κεραμιδιού Kermanshah [Credit: IRNA] |
Πηγή: Tehran Times
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας http://www.tapantareinews.gr, για περισσότερη ενημέρωση. ⭐Εγγραφείτε - SUBSCRIBE: http://bit.ly/2lX5gsJ Website —►http://bit.ly/2lXX2k7 SOCIAL - Follow us...: Facebook...► http://bit.ly/2kjlkot
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.