Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Γιατί η Nestle δίνει 7 δισ. δολάρια για να μπορεί να πουλά Starbucks



Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων Nestle επενδύει 7,15 δισ. δολάρια για να αγοράσει το δικαίωμα να διαθέτει τα προϊόντα Starbucks. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η Nestle και όμως δεν θα εξαγοράσει τίποτα σε υλική μορφή. Τι επιδιώκει λοιπόν;

Διαβάστε επίσης
Συμφωνία 7,2 δισ. δολαρίων έκλεισε η Νestle με τη Starbucks
11:40 | 07 Μάιος 2018
Ουσιαστικά, ο διευθύνων σύμβουλος του ελβετικού κολοσσού Μαρκ Σνάιντερ αποκτά την αναγνωσιμότητα του τίτλου των Starbucks, μαζί με το δίκτυο των 28.000 καταστημάτων που αυτό διαθέτει ανά την υφήλιο, προκειμένου να δώσει ώθηση στα προϊόντα της Nestle, όπως ο καφές Nespresso.

Οι πωλήσεις της Nestle αυξήθηκαν πέρυσι με τον βραδύτερο ρυθμό της τελευταίας 20ετίας και η δυναμική των προϊόντων της, όπως ο Nescafe και ο Nespresso, φάνηκε να έχουν φτάσει στα όριά τους.

«Η Nestle χρειαζόταν ένα μεγάλο όνομα και το χρειαζόταν γρήγορα» δήλωσε ο Αλεν Όμπερχούμπερ, αναλυτής της MainFirst Bank της Ζυρίχης στο Bloomberg. «Η Starbucks είναι το μοναδικό μεγάλο όνομα στον καβουρδισμένο καφέ. Ήταν μία αμυντική αλλά αναγκαία κίνηση» πρόσθεσε.

Για τη Nestle οι κάψουλες Nespresso αποτελούν «ατμομηχανή» για την ανάπτυξή της και η ανάπτυξη συμβατών προϊόντων από ανταγωνιστές αποτελεί ακανθώδες ζήτημα. Τέτοιες συμβατές κάψουλες κατασκευάζει και Starbucks. Με τη συμφωνία ο Ελβετικός κολοσσός αποκτά τον έλεγχο του προϊόντος.

Η Starbucks είναι το δεύτερο μεγαλύτερο brand name στον κλάδο της γρήγορης εστίασης σύμφωνα το BrandZ’s Global 2017, και η αξία του ανέρχεται στα 44 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η μετοχή της Starbucks είχε άνοδο λιγότερο από 1% με τις πρώτες συναλλαγές στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ενώ η Nestle κέρδη 1,8% στη Ζυρίχη.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Δημοφιλείς κατηγορίες

...
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες του blog μας

Whatsapp Button works on Mobile Device only