Μια φωτογραφία που έγινε με την παραδοσιακή διαδικασία αλογονιδίου του αργύρου είναι ένα οπτικό ρεκόρ που δεν έχει αλλάξει από τον φωτογράφο. Είναι αυτή η ποιότητα της σύλληψης μιας καθρέφτης εικόνας της σκηνής που προσφέρεται στην αρχαιολογική φωτογραφία. Η φωτογραφία αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο της διαδικασίας των ντοκιμαντέρ από την αρχή των ανασκαφών στην Αγορά. Η φωτογραφία, είτε προέρχεται από τον εκσκαφέα είτε από τον φωτογράφο του προσωπικού, είναι ένα αναντικατάστατο οπτικό αρχείο της προόδου της ανασκαφής. Αποθηκευμένες στο φωτογραφικό αρχείο του έργου υπάρχουν πάνω από 300.000 εικόνες που τεκμηριώνουν τις ανασκαφές και τα καταλογογραφημένα αντικείμενα.
Από την αρχή των ανασκαφών, το φωτογραφικό αρχείο μπορεί να χωριστεί στη χρήση κάμερας μεγάλου μεγέθους και μικρού μεγέθους. Ο Herman Wagner, μέλος του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, ήταν ο πρώτος φωτογράφος του προσωπικού. Ήταν κυρίως υπεύθυνος για τη φωτογραφία μεγάλου μεγέθους, χρησιμοποιώντας μια κάμερα θέασης που απαιτούσε γυαλί αρνητικά 18 x 24 cm. Αυτές οι εικόνες μεγάλου μεγέθους, ακόμη και σήμερα, είναι ασύγκριτες για το ποσό των πληροφοριών που μπορούν να μεταδοθούν σε μία εικόνα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης εποχής, ο Wagner επέστρεψε στο ίδιο πλεονέκτημα και πήρε μια σειρά από εικόνες που απεικονίζουν την πρόοδο του έργου μέσα στο χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιήθηκε ένα βήμα-βήμα οπτική καταγραφή των ανασκαφών.
Ενώ ο φωτογράφος του προσωπικού κλήθηκε να φωτογραφίσει τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά με μια κάμερα μεγάλης προβολής, στους εκσκαφείς δόθηκε μια φωτογραφική μηχανή 35mm (Leica) για να καταγράψει τις καθημερινές λεπτομέρειες της εξέλιξης των ανασκαφών. Αυτή η φορητή φωτογραφική μηχανή ήταν εύκολο να μεταφερθεί και να χρησιμοποιηθεί πιο αυθόρμητα. Αυτές οι εικόνες Leica αποκαλύπτουν μια πιο ειλικρινή εικόνα της εργασίας για την ανασκαφή.
Η παραπάνω φωτογραφία τραβήχτηκε από την οδό Ποσειδώνα (δυτική πλευρά της Αγοράς) που έβλεπε νοτιοανατολικά στο τμήμα Ε. Ο φωτογράφος ήταν πιθανότατα ο Frederick O. Waagé, ο εκσκαφέας του τμήματος Ε το 1931. Σε πρώτο πλάνο είναι το νεότερο τμήμα του τμήματος που ανοίγει. η εκκλησία της Παναγίας Βλασάρου είναι ορατή στη μέση, πίσω από την Ακρόπολη. Ο Waagé χαρακτήρισε την φωτογραφία ως "εξωσχολική φωτογραφία της Ακρόπολης". Το περιεχόμενο της εικόνας συνδυάζει τόσο αρχαιολογικές όσο και σύγχρονες ιστορικές λεπτομέρειες.
Σας
προσκαλώ να εγγραφείτε στο νέο κανάλι μου στο you tube
Να το
στηρίξετε και να έχετε έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.
Όπως
επίσης μπορείτε να μου στέλνετε στο mail μου dsgroupmedia@gmail.com
τα video σας να τα ανεβάζουμε άμεσα.
Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like, κοινοποιήστε το
στους φίλους σας και μοιραστείτε μαζί τους την γνώση
|
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.