«Πέτρες ήρωες» που θεωρούνται παλιές όπως 1.500 χρόνια ανακτήθηκαν από το χωριό Desur κοντά στο Βανταβάσι στην περιφέρεια Tiruvannamalai, στην πολιτεία Ταμίλ Ναντού στη Νότια Ινδία.
Από τις πέντε, δύο πέτρες είχαν δύο σειρές επιγραφών των Ταμίλ πάνω σε αυτές που θεωρούνται μέχρι σήμερα στον τέταρτο ή στον πέμπτο αιώνα
Εξηγώντας τη σημασία του, ο ιστορικός, καθηγητής R Punguntran είπε ότι σε δύο από τις «πέτρες ήρωας» πήρε από το χωριό Desur, το ένα είχε «Kottrampak Kizhar» εγγεγραμμένο σε αυτό. Στην άλλη πέτρα γράφτηκε «ο γιος του Kottrampak Kizhar - Seelan».
Τα τετράπλευρα πέτρινα δισκία είχαν το γλυπτό ενός ήρωα που κρατούσε ένα σπαθί και μια ασπίδα. Εκτός από αυτές τις πέτρες, υπήρχαν τρεις άλλες «πέτρες ήρωας» που είχαν καταστραφεί από την εποχή του χρόνου.
Είναι πιθανό ότι θα μπορούσε να υπάρξει σύγκρουση σε χωριό ή ταυρομαχία κατά τη διάρκεια της βασιλείας ενός Banaraisaru στο Seeyamangalam, όπου ο πατέρας και ο γιος θα είχαν χάσει τη ζωή τους, δήλωσε ο καθηγητής Punguntran. Εκλύοντας περαιτέρω, ο Punguntran είπε ότι αυτές οι πέτρες θα έπρεπε να εγκατασταθούν στη μνήμη τους
Λέγεται ότι νωρίτερα σε αυτό το εύρημα, ένας Tamarai Kannan βρήκε μια πέτρα που έγραφε το Seeyamangalam πάνω του. Ως εκ τούτου, ο Punguntran ισχυρίζεται ότι από τότε που αυτές οι δύο πέτρες έφεραν επάνω τους το σέγια μανγκαλάμ, ο τόπος θα μπορούσε να είναι το αρχαίο «Baanaadu» το οποίο κυβερνούσε η κοινότητα «Baanaraisar».
Περαιτέρω, αυτή η περιοχή «Baanaadu» θεωρείται ότι έχει εξαπλωθεί μέχρι το Cuddalore. Θεωρείται επίσης ότι ο «Kottrampak Kizhar» θα μπορούσε να ήταν ένας σημαντικός «επικεφαλής» της κοινότητας «Baanaraisar», που ζούσε εκεί.
Συντάκτης: K. Senthil Nathan
Από τις πέντε, δύο πέτρες είχαν δύο σειρές επιγραφών των Ταμίλ πάνω σε αυτές που θεωρούνται μέχρι σήμερα στον τέταρτο ή στον πέμπτο αιώνα
Εξηγώντας τη σημασία του, ο ιστορικός, καθηγητής R Punguntran είπε ότι σε δύο από τις «πέτρες ήρωας» πήρε από το χωριό Desur, το ένα είχε «Kottrampak Kizhar» εγγεγραμμένο σε αυτό. Στην άλλη πέτρα γράφτηκε «ο γιος του Kottrampak Kizhar - Seelan».
Τα τετράπλευρα πέτρινα δισκία είχαν το γλυπτό ενός ήρωα που κρατούσε ένα σπαθί και μια ασπίδα. Εκτός από αυτές τις πέτρες, υπήρχαν τρεις άλλες «πέτρες ήρωας» που είχαν καταστραφεί από την εποχή του χρόνου.
Είναι πιθανό ότι θα μπορούσε να υπάρξει σύγκρουση σε χωριό ή ταυρομαχία κατά τη διάρκεια της βασιλείας ενός Banaraisaru στο Seeyamangalam, όπου ο πατέρας και ο γιος θα είχαν χάσει τη ζωή τους, δήλωσε ο καθηγητής Punguntran. Εκλύοντας περαιτέρω, ο Punguntran είπε ότι αυτές οι πέτρες θα έπρεπε να εγκατασταθούν στη μνήμη τους
Λέγεται ότι νωρίτερα σε αυτό το εύρημα, ένας Tamarai Kannan βρήκε μια πέτρα που έγραφε το Seeyamangalam πάνω του. Ως εκ τούτου, ο Punguntran ισχυρίζεται ότι από τότε που αυτές οι δύο πέτρες έφεραν επάνω τους το σέγια μανγκαλάμ, ο τόπος θα μπορούσε να είναι το αρχαίο «Baanaadu» το οποίο κυβερνούσε η κοινότητα «Baanaraisar».
Περαιτέρω, αυτή η περιοχή «Baanaadu» θεωρείται ότι έχει εξαπλωθεί μέχρι το Cuddalore. Θεωρείται επίσης ότι ο «Kottrampak Kizhar» θα μπορούσε να ήταν ένας σημαντικός «επικεφαλής» της κοινότητας «Baanaraisar», που ζούσε εκεί.
Συντάκτης: K. Senthil Nathan
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας http://www.tapantareinews.gr, για περισσότερη ενημέρωση. ⭐Εγγραφείτε - SUBSCRIBE: http://bit.ly/2lX5gsJ Website —►http://bit.ly/2lXX2k7 SOCIAL - Follow us...: Facebook...► http://bit.ly/2kjlkot
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.