Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΒΑΣΤΕ τα 5 ψυχολογικά κόλπα της Amazon για να ξεπουλάει...

Η Amazon

Η Amazon είναι η Νο 1 πλατφόρμα πωλήσεων παγκοσμίως και η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Διαβάστε 5 από τους τρόπους που χρησιμοποιεί για να πείσει τον πελάτη να αγοράσει. Τα ίδια ψυχολογικά κόλπα έχουν αντιγράψει χιλιάδες άλλα eshops. Μπορείς να αντισταθείς;

Πριν λίγες μέρες έγινε η δεύτερη αμερικανική εταιρεία, η αξία της οποίας ξεπερνά το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.
Η Amazon παίρνει 49 σεντς για κάθε δολάριο πώλησης στις ΗΠΑ. Μετρά πάνω από 550.000 εργαζόμενους και κάθε χρόνο έχει τζίρο περίπου 178 δισ. δολάρια, πουλώντας σχεδόν όλα τα προϊόντα.
Προσφέρει υλικοτεχνική υποστήριξη, αποθήκευση, δάνεια και μία πλατφόρμα πωλήσεων σε εκατοντάδες χιλιάδες τρίτους εμπόρους. Το επικερδές τμήμα του υπολογιστικού της νέφους που φιλοξενεί τεράστια κομμάτια του εταιρικού κόσμου στους διακομιστές δεδομένων του, είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία.



Επαγγελματικά έχω ασχοληθεί δυο φορές με την προώθηση ελληνικών προϊόντων στην Amazon και έχω μελετήσει χιλιάδες πληροφορίες για την πλατφόρμα. Αποτελεί ένα πανεπιστήμιο γνώσης για πρακτικές πώλησης, marketing, επικοινωνίας, συμπεριφοράς του καταναλωτή, τεχνητής νοημοσύνης και ανάπτυξης τεχνολογίας γενικά.

H Ψυχολογία των Καταναλωτών και η Amazon
Προφανώς δεκάδες παράγοντες έπαιξαν ρόλο στην επιτυχία της Amazon και η ψυχολογία είναι ένας από αυτούς.
Η κατανόηση της ψυχολογίας των καταναλωτών είναι μια αργή διαδικασία. Στην αρχή, το όλο θέμα φαίνεται ασαφές και απίθανο να συμβεί. Ύστερα αρχίζετε να συνειδητοποιείτε τις δικές σας προκαταλήψεις και λάθη που θα εξηγήσω παρακάτω, και θα διαπιστώσετε ότι είναι ένα τεράστιο κομμάτι στην διαδικασία πώλησης. Αναφέρεται με διάφορους όρους: συμπεριφορική ψυχολογία( behavioral psychology) , ψυχολογία του καταναλωτή, neuromarketing κλπ

Ψυχολογία και marketing

Οι άνθρωποι, όσο και να θέλουν να πιστεύουν ότι σκέφτονται και δρουν ορθολογικά, επηρεάζονται κατά βάση από τα συναισθήματα και τα ένστικτά τους και εν τέλει αυτά είναι που θα ορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις και τις σκέψεις τους, οδηγώντας τους στην τελική επιλογή αγοράς. Αυτή η ανάμειξη, των συνειδητών συναισθημάτων και γνωστικών διεργασιών, με τα ασυνείδητα συναισθήματα και τους σιωπηρούς συσχετισμούς οδηγεί στην ανάμιξη της ψυχολογίας έτσι ώστε να επηρεάσει τον καταναλωτή

Πότε άρχισε η μελέτη της ψυχολογίας του καταναλωτή
Η μελέτη των πνευματικών διεργασιών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στα πλαίσια του μάρκετινγκ, σε διαδικασίες αξιολόγησης, λήψης αποφάσεων, απομνημόνευσης και κατανάλωσης, και η οποία βασίζεται σε γνώση προερχόμενη από τον κλάδο της ψυχολογίας άρχισε από τον από τον βραβευμένο με νόμπελ καθηγητή οικονομικών Ale Smitds.

Οι επαγγελματίες του marketing προσπαθούν να κατανοήσουν τις υποσυνείδητες διαδικασίες που συνδέονται με την καταναλωτική συμπεριφορά....
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:
https://korikis.com/marketing-psichologia-amazon/?cn-reloaded=1


Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Δημοφιλείς κατηγορίες

...
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες του blog μας

Whatsapp Button works on Mobile Device only