Πίνακας | Τίτλος | Χρονολογία | Διαστάσεις (σε εκατοστά) | Χώρος | Παρατηρήσεις |
---|---|---|---|---|---|
Mademoiselle Rose | 1817-1824 | 81 × 66 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Ο Δάντης και ο Βιργίλιος στην κόλαση | 1822 | 189 x 246cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | από την "Θεία Κωμωδία" του Δάντη | |
Μονομαχία ιπποτών | 1824 ; | 81 × 105 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Ορφανή στο κοιμητήρι | 1824 | 65 × 55 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Κεφάλι γυναίκας | 1824 | Ορλεάνη, Musée des beaux-arts | σπουδή για την «Σφαγή της Χίου» | ||
Η σφαγή της Χίου | 1824 | 419 × 354 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | πλήρης τίτλος «Scènes des massacres de Scio» (Σκηνές των σφαγών της Χίου) | |
Ο Λουδοβίκος της Ορλεάνης επιδεικνύει την ερωμένη του | 1825-26 | 35 × 25.5 cm | Μαδρίτη, Museo Thyssen-Bornemisza | ||
Η εκτέλεση του δόγη Marino Faliero | 1825-26 | 146 × 114 cm | Λονδίνο, Wallace Collection | ||
Άλογο τρομαγμένο από αστραπή | 1825 - 1829 | 23,6 × 32 cm | Βουδαπέστη, Szépművészeti Múzeum (Μουσείο Καλών Τεχνών) | ||
Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου | 1826 | 208 × 147 cm | Μπορντώ, Musée des Beaux-Arts | ||
Η μάχη του Γκιαούρ με τον πασά | 1826 | 58 × 71 cm | Σικάγο, Art Institute | από τον "Giaour" του Μπάυρον | |
Νεκρή φύση με αστακούς | 1826-1827 | 81 × 107 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Ο θάνατος του Σαρδανάπαλου | 1827 | 392 × 496 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Η δολοφονία του επισκόπου της Λιέγης | circa 1827 | 89 × 119 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Η Μαρία Μαγδαληνή στα πόδια του Σταυρού | 1829 | 35.2 × 27 cm | Museum of Fine Arts, Houston | ||
Η Ελευθερία οδηγεί το Λαό | 1830 | 260 × 325 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | αναφερόμενο στην επανάσταση του Παρισιού το 1830 | |
Η μάχη του Νανσύ | 1831 | 237 × 350 cm | Museum of Fine Arts of Nancy | ||
Γυναίκες του Αλγεριού στα διαμερίσματά τους | 1834 | 180 × 229 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Οι Νατσέζ | 1835 | 90.2 × 116.8 cm | Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο | εμπνευσμένο από την "Atala" του Σατωμπριάν | |
Ο Χριστός στον Σταυρό | περί το 1835 | Vannes, Musée des beaux-arts | |||
Το μαρτύριο του Αγίου Σεβαστιανού | 1836 | Nantua (Γαλλία), Saint-Michel | |||
Αυτοπροσωπογραφία με πράσινο γιλέκο | circa 1837 | 65 × 54.5 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Ο Ησίοδος και η Μούσα | 1837-43 | 221 × 292 cm | Παρίσι, Palais Bourbon | ||
Φρεντερίκ Σοπέν | 1838 | 46 × 38 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Γεωργία Σάνδη | 1838 | 81 × 56 cm | Κοπεγχάγη, Ordrupgaard-Museum | ||
Κλεοπάτρα και χωρικός | 1838 | 97.8 × 127.0 cm | Chapel Hill (Βόρειος Καρολίνα), Ackland Art Museum | ||
Μήδεια | 1838 | 260 × 165 cm | Λίλλη, Palais des Beaux-Arts | ||
Εβραϊκός γάμος στο Μαρόκο | 1839 | 105 × 140 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | ||
Ο Άμλετ με τον Οράτιο στο νεκροταφείο | 1839 | 81 × 66 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | "Άμλετ", πράξη 5η, σκηνή 1η : "poor Yorick" | |
Η είσοδος των Σταυροφόρων στην Κωνσταντινούπολη | 1840 | 81 × 99 cm | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | το 1204 κατά την Τέταρτη Σταυροφορία | |
Η εκπαίδευση της Παρθένου ή Μάθημα ανάγνωσης | 1842 | Παρίσι, Musée national Eugène-Delacroix | |||
Σύγκρουση Μαυριτανών ιππέων | 1843-44 | 81.3 × 99.1 cm | Βαλτιμόρη, Walters Art Museum | ||
Τα τελευταία λόγια του Μάρκου Αυρήλιου | 1844 | 260 x 348 cm | Λυών, Musée des beaux-arts | ||
Ο σουλτάνος του Μαρόκου και η ακολουθία του στην Μεκνές | 1845 | Τουλούζη, Musée des Augustins | |||
Pietà | circa 1850 | 35 × 27 cm | Όσλο, Nasjonalmuseet | ||
Ο Ιησούς στη θάλασσα της Γαλιλαίας | 1854 | 59.8 × 73.3 cm | Βαλτιμόρη, Walters Art Museum | ||
Οι δύο Φόσκαρι | 1855 | 93 × 132 cm | Chantilly, Μουσείο Κοντέ | ||
Μαροκινός σελώνει το άλογό του | 1855 | 56 × 47 cm | Αγία Πετρούπολη, Ερμιτάζ | ||
Έφιππος Έλληνας πολεμιστής | 1856 | 65,7 × 81,6 cm | Αθήνα, Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου | ||
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ καταβάλλει τον Διάβολο | 1854-1861 | 441 × 575 cm | Παρίσι, Saint-Sulpice | ||
Η εκδίωξη του Ηλιόδωρου από τον Ναό | 1854-1861 | 751 × 485 cm | Παρίσι, Saint-Sulpice | ||
Η πάλη του Ιακώβ με τον άγγελο | 1856-1861 | 714 × 485 cm | Παρίσι, Saint-Sulpice, chapelle des Saints-Anges | ||
Η μνηστή της Αβύδου | 1857 | 56 x 45 | Παρίσι, Μουσείο του Λούβρου | από το ομώνυμο έργο ("The Bride of Abydos") του Μπάυρον | |
Ο θάνατος της Δυσδαιμόνας | 1858 | από τον "Οθέλλο" του Σαίξπηρ | |||
Η δικαιοσύνη του Τραϊανού | 1858 | Χονολουλού, Museum of Art | |||
Έλληνες ιππείς αναπαύονται στο δάσος | 1858 | Κλήβελαντ, Museum of Art | |||
Στις όχθες του ποταμού Σεμπού | 1858-1859 | 50 x 60.7 cm | Λονδίνο, Artemis Group | ||
Ο Οβίδιος ανάμεσα στους Σκύθες | 1859 | 87.6 × 130.2 cm | Λονδίνο, Εθνική Πινακοθήκη | ||
Άλογα που βγαίνουν από την θάλασσα | 1860 | 51.4 × 61.6 cm | Ουάσινγκτον, The Phillips Collection | ||
Ο θάνατος του Μάρκου Μπότσαρη | 1860 - 1862 | 65 × 73 cm | Toledo (Οχάιο), Museum of Art | ||
Κυνήγι λιονταριού | 1861 | 76 × 98 cm | Σικάγο, Art Institute | ||
Ο Οβίδιος ανάμεσα στους Σκύθες | 1862 | 32.1 × 50.2 cm | Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο |
2010.4γ - Ο Ντελακρουά και ...
phgh https://el.wikipedia.org/
https://www.youtube.com/channel/UC0wk2ge3sheyTkgpAkeBang
Ενημέρωση και ψυχαγωγία. Επικοινωνία στο dsgroupmedia@gmail.com.
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας ή κάνετε την αρχή σε μία συζήτηση
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.